måndag 9 juni 2014

En plats i solen

En ledig dag...dom är inte så många men jag njuter varje sekund jag kan speciellt idag då temperaturen nådde nya höjder och jag kunde få en njutarstund i solstolen på förmiddagen, ungarna var i skolan och ingen hemma bara jag och hundarna var ute i hagen bland fåren så jag hade absolut inget att ta hand om så jag ställde mobilen och la mig såååå fantastiskt underbart varmt härligt och mysigt och en flaska Fanta.
När jag sen legat en stund så byttes solen mot skuggan och sovstunden inträffade för sova i sol är inget man vill..man kan ju sova för länge så jag tog det säkra för det osäkra och la mig i sängen och somnade som en stock.
Två timmar av oavbruten sömn gjorde susen och jag kunde sen äta och åka iväg för att hämta ungarna, ja imorgon ska dom på gymnastik och jag missar detta, det hade varit roligt att se dom hoppa runt=) men grannen fixar transporten imorgon så jag slipper oroa mig, nu ska jag krypa i säng igen Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Blev du något brun? eller fuskade du:) vi får allt se till att du får avlastning men det borde du ju få om du ska njuta i fem veckor på semestern enligt mor min.
Hur gick på gympan? fick dom glädjefnatt? kramiz

LinaPina sa...

Hoppas du somnade snabbt & sov gott nu så du orkar arbeta imorgon..jag vaknar nog inte för än vid typ 15:) förlåt..men så är det kramiz