fredag 20 juni 2014

Semester

Jag njuter av ordet...fem veckors härlig semester och jag har fått förstärkning, alla kom till min undsättning mamma  pappa...syrran ja ALLA kom för att ta hand om denna trötta mammaså idag har jag haft en underbar dag där mamma hade fixat med all frukost..man blev som liten igen..43 år=) men sitter och äter mammas frukost och blir 8 igen...ungarna tyckte att det var roligt att se mamma (jag) sitta ner för jag springer alltid runt..sånt får en förälder att tänka och begrunda jag ska nog parkeramin rumpa lite oftare, och ungarna blev nattade igår av Lina och Sudd igår mamma "nattade" mig och vi låg och pratade en bra stund om allt och inget vi sa godnatt och jag somnade som en stock.
Idag fick jag stränga order, inget pysslande, grovjobbande vi tar allt du ska njuta, ja är man på gränsen till utbränd så är man så mina nära och kära kom till min undsättning.

Mamma, syrran står precis och håller på med jordgubbstårtan och jag och Marie ska ta en promenad och ta igen all tid vi förlorat, ja så är det när man bor så himla långt bort.
Suck så skönt med semester och midsommar utan stress och jag absolut ingen stress det fixar sig....dom fixar det gubben min, pappa, jonas och Erik gör midsommarstången och vi klär den innan middagen, teamwork javisst!
Glad midsommar till er alla och njut av denna dag det kommer jag att göra Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingen du är guld värd och vi unnar dig varenda liten sekund och dag då du kan slöa för vi vet att dina gäster tar hand om dig och alla dom andra=)
Kramar från kusinerna m familj

FLAK sa...

Unna dig nu att bara vara...för så är det är man alltid på väg..alltid pysslande så behöver man lite ompyssling till slut, du är väl värd all semester och vi har ju bägge semester nu så njut och må gott kram

Marie´s sa...

Gullet nu går vi innan solen går ner=) kram