lördag 27 juli 2013

Växlande väder

Det regnade idag på eftermiddagen..men innan dess hann vi all ner till stranden och tog oss ett dopp eller två.ungarna och syrran hoppade i och jag stannade vid strandkanten med pyret.
Jag satt med benen i vattnet och pyret klamrade sig fast vid dom och fick jätteögon då vågorna träffade honom..jag kunde inte låta bli att le lite åt minspelet=)
Sen byttes vi och jag hoppade i och syrran tog vid..hon doppade faktiskt pyret..till vår förtjusning och han skrattade så han hoppade..älskade lilla vännen.
Nu sover ungarna och pyret han är ju bebis..fortfarande och vi vuxna ska ha filmkväll i soffan..fast Micke har åkt iväg så syrran och jag får hela huset för oss själv..ja soffan iallafall=)
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Jag har lugnat min längtan idag med besök hos sara och isa..som jag höll i famnen & kramade &njöt varenda sekund..samma doft samma gosning:)
erik fick oxå låna henne en stund..men jag lånade henne mest..nu när pyret är där så är han trygg jag älskar er båda puss & kramiz!!