lördag 6 juli 2013

Solstund

Här sitter man ute och familjen sover solen lyser vackert tekoppen står inom räckhåll och frallan=)
Idag har vi inte bokat en massa utan ungarna och jag ska iväg till badet tillsammans med grannarna så vill ni se en fisgul bloggmorsa ja eller låt bli om du vill ha synen kvar=)..så håll dig ifrån brunnsparken, jag lovar att inte göra bomben...
Vi passar på att ta en fika men det får vi se var vi hamnar..nu ska jag sola och njuta en stund och bättra på solbrännan...kanske är den perfekt innan vi åker.. Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Blekfis....då är jag en zebra..ha du skulle se mig....halva br..är vita andra är bruna..snyggt riktigt snyggt:)
Hoppas dagen blev bra i poolen..du vände väl snygga sidan till badvakten?! :) kramiz

LinaPina sa...

Jag messar ikväll nu har jag megastress:) puss