fredag 19 juli 2013

Väntan.....

Jag går bokstavligen på nålar i väntan på syrran och resten av gänget..lina ringde från Oskarshamn för en tio minuter sen och hade precis kommit dit..gud va nervpirrande att gå och vänta, Micke fick krama om mig för att jag skulle sluta vanka..och imorgon kommer Marie.Sudd och Malin...så hela gänget kommer vara samlat och det bästa av allt nu har jag semester..gick av vid ett på dagen och sa hejdå..och nu ska jag verkligen njuta, syrran Lina stannar en vecka..övriga vet jag ej exakt men jag bryr mig inte.
Syrran kör sista biten Erik körde första passet så nu är det motorväg nästan hela vägen med som jag sa ta det lugnt nu..det är ju mycket trafik ute..usch vilken väntan och T är fortfarande vaken och väntar O sover...T är så förväntansfull precis som sin stackars mamma=) Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Vi kommer på förmiddagen..och krama nu alla från oss..puss till hela gänget=) Jonas hälsar!