måndag 15 juli 2013

Kvällsmys

Ungarna är fortfarande uppe..jag sitter på altanen, ja men så ser mitt liv ut just precis nu..efter en lång arbetsdag på sista veckan innan semestern.
Micke är inne och kollar dom så jag kan soffmysa ute i solen en stund sen blir det mat...ja usch vad jag har jobbat nu förra veckan så något bloggande blev det inte tal om..tänk jag jobbar bara halva fredagen till 12 sen går jag för fyra veckor....snart inom räckhåll för mig, nu ska jag njuta en stund till så ska vi snart äta, barnen nattas..kvällen är lite blåsig men skön ändå. kram
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Vi längtar tills i helgen får då kommer vi..och säg inget till ungarna men vi har presenter...liite efterskott men vi kan inte låta bli..se det som sommarpresent..ja jag får ju träffa dig så det är ju min stora present=) kram gullet