söndag 21 juli 2013

Bad, sol

Vid klockan ett åkte vi till badstranden..Lina, Sudd, Malin var en aning sega idag..men dom kom igång vid 12 tiden och vi alla packade in oss i två bilar och åkte till stranden..Micke och Erik stannade hemma..dom kom hem vid halv 4! men vi tjejer pyret och O drog iväg för en dag på stranden..och som vi har badat..lekt solat, ätit, glass och njutit vattenkrig utbröt mellan syrran, Marie O, jag på ena laget, Sudd, M och Lina, T på andra, skratten ekade..och det höll på bli näckning när O får tag i min byxa och hänger sig i den..Syrran såg vad som höll på och hända och räddade min rumpa från att publiceras för hela Ronneby=)
Nu är vi mätta efter te och frallor och ungarna sover..vi är just nu åtta pers i tvsoffan som tar sex=) men vad gör det Sudd och Malin ligger nästan på varann och tar ingen plats alls..jag sitter mellan syrran och Marie men det ska ju vara trångt och mysigt..så vi trivs utmärkt. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Visa röven! tyckte Oskar...du är bra stolt över din son va:) puss!

Linda sa...

Sabba in min fina blogg nu=) här talar vi endast över midjan..och min älskade son är handlingskraftig..så kallad hands on..puss tillbax..kom närmare om du törs=)

FLAK sa...

Synd.. det skulle man sett..#asgarv# isåfall..
Du.. jag svarar på mess om artisten..det är ju lite känsligt..
Hur känns det att ha semester rätt gutt va=)
kram