fredag 26 juli 2013

Tomt

Ungarna har lagt sig, vi natta dom vid halv åtta syrran och låg i var sin säng och gosade..och vet vad micke gjorde..han satt nere i soffan vid tvn med pyret på magen och han sov jättegott där pyret alltså=)
Lina och Erik åkte vid sex och jag kunde inte låta bli att bli lite vemodig för nu ser jag inte Lina och Erik på en månad..jo på nätet och mess men in irl så att säga...syrran kidnappar pyret i två veckor och jag får nöjet att ha syrran och pyret här resten av nästa vecka...otroligt roligt och underhållande..nu sitter vi alla i soffan..pyret sover fortfarande på gubbens mage..nu tar jag det lugnt ett tag innan vi ska fika..och syrran tar över pyret Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Hur mår min lille?:) på magen...hoppas inte Micke druckit någon öl för då blir pyret full...och då blir inte mamma glad..han får allt vänta till 25 innan han får tar sprit:)

Marie´s sa...

Jonas och jag gör oss redo för imorgon..så nu ska vi strax lägga oss..så underbart att pyret får två mammor=) gosigt=) puss kram och hälsa Micke/pyretmadrassen=) kram

LinaPina sa...

Bra då kan jag sova lugnt..annat blir det för mamma inatt om pyret håller låda:) nu ska vi "sova" strax..kramiz