lördag 20 juli 2013

En snabbis...

Nej inget sånt nu...Micke är ju fortfarande ute så det får vänta....men förhoppningsvis kommer dom hem inatt..gamla gubben ränna runt..vi tjejer har haft det helt underbart..syrran Marie och jag har tagit hand om pyret..Lina kunde umgås med Sudd och Malin och dom är fortfarande ute i ladan och där stannar dom nog...dom ska ju sova dr så vi ser nog inte dom mer inatt...fest på gång där..vi har helmysigt med en sovande pyret på golvet på en stor kudde och vi sitter och tittar på honom och filmen..fast jag måste erkänna en sak jag tittar faktiskt mer på pyret, och passade på att krama Marie riktigt ordentligt mest hela dagen=)
Syrran och jag och marie har verkligen en tajt relation..Marie är jag ju uppväxt med sen barnsben så vi tre har ju lekt och känner varann utan och innan.
Nu rör han på sig..gullet och gnyr..gud så gulligt vi ler alla tre och det hördes ett ååh från syrran.
Syrran ska ha honom i sitt rum inatt..Marie och jag delar säng..grabbarna får ta dubbelsängen undrar just hur länge vi ska vara uppe? 3..ja jag har ju semester så fan heller jag tänker inte lägga mig tidigt..nu har ni fått en snabb sammanfattning hur vi haft det och har det..Kram Linda

1 kommentar:

FLAK sa...

Vilket sjöslag, står ladan kvar?=) fast idag är det väl tyst och lugnt eller...
Hur känns det med semester..saknar du inte jobbet lite...bara lite..
Ha en underbart go semester och hälsa alla men hojta inte för högt för dom är nog ljudkänsliga idag=)
kram