lördag 1 juni 2013

God morgon

Ledig lördag och jag sitter i lugn och ro i köket och tittar ut vi har lite sol 15 grader och allt är stilla, ungarna sover Micke tog chevan till Nossebro men vi ville vara hemma..läs jag=) så inte ens O fick följa med men jag vill ha mina små hemma och man får ju bara plats med 2 förutom Micke så är ju bilen inte precis anpassad för en familj men passar för landet, den har ju flak och tur att jag inte betalar bensinen för törstig är han och stinglig..minst sagt..ucha vad den bråkade och tjöt i däcken när jag hade lånat den...Micke bara skrattade när jag kom hem den gången och klagade över bilen.
Nu ser jag inte gubben förrän till kvällen.....lagom kul men sånt är livet...............
Idag ska ungarna och in till stan och handla..vi ska förbi lekhuset..utlovat i ett svagt tillfälle...JAA! skrek båda..nej tänkte jag men men..mamman får väl hitta något till sig själv som tröst eller?=) Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Förlåt att jag har fullt upp men pyret, jag mår bra..tack för mess men nu måste jag springa till vårdmötet...svisch i korridoren:) då är det sjukgymnasten som kommer!! SE upp!!:)