söndag 23 juni 2013

Utlåning

Nu är det inte Linda som skriver utan syrran som passar på att låna bloggen för jag kände att jag måste få lite utrymme, för jag håller med syrran min det är otroligt skönt att vi alla kan samlas så här och det faktum att vi alla hjälps åt gör ju att trots att vi är så många så känns det inte jobbigt, vad gör lillLinda just nu? jo hon ligger faktiskt och sover än det blev lite sent igår, hon brukar ju vara uppe tidigt men idag är hon däckad=)

Min dotter ligger också typiskt att jag är den enda uppe men det är otroligt tyst just nu..vilket stoj det är och när det blir tyst så blir men fundersam, lite som när Lina var liten tyst innebar aja...vad gör du vännen?

Jag tror nog att jag få sitta här med mitt te på altanen en stund utan att någon vaknar, solen skiner vi just nu 17 grader och dagen ser ut att bli bra, förutom det faktum att alla ska åka hem idag.. men vi kommer ju träffas igen lite senare i sommar.

Det blir nog inga större utsvävningar idag utan vi har planerat en god middag vid etttiden och sen kommer jag och Linda köra Lina, erik och min älskade lilla pyretvännen till flyget usch vad jag kommer sakna dom men det är ju inte än så jag får njuta lite till och i sommar kommer ju pyret att stanna kvar hos oss ett tag vi ska nämligen bila till Stockholm och hämta pyret vecka 29 enligt planeringen.
Nu tillbaka till mitt te..fåglarna sjunger och jag bara väntar på att någon ska vakna, sömntutorna ligger än....kram Anna

3 kommentarer:

Linda sa...

Bra skriver syrran! och nu ska jag faktiskt vara gäst på min egen blogg och kommentera=) lyxigt va..
Nu har Lina med familj lyft vi saknar dom redan syrran och jag pratade i bilen hem..puhhu men vi stannar ju till ca nio i kväll så vi hinner fika och umgås innan vi åker hem..Marie Jonas åkte efter middagen och då är vi sist ut...jobb i morgon jag ser inte fram mot det...
kram Linda lill Linda som syrran säger=)

LinaPina sa...

Älsklingen och mamma! ni är underbara och vi saknar er otroligt mycket....vi kom fram enligt tid och nu sitter vi i köket och saknar er.
pyret sover den lille är helt slut=) kramiz

Marie´s sa...

Anna och Linda..ni är för goa..syskon ska inte vara sams ni ska slåss som den gamla goda tiden..hårtussarna flög..det skulle dina (Linda) barn sett...nu när du pratar om syskonkärlek...
Jag älskar er båda två av hela mitt hjärta..natt natt sov gott kram