lördag 22 juni 2013

Fantastiskt

Dagen har varit underbar en rätt tidig uppstigning för att vi skulle hinna ut på promenad innan ungarna vaknade, ja dom som i samma säng som Suddis men natten började i vår säng T O jag Suddis Micke och Marie samt Syrran Lina och sagostund som tillslut mynnade ut i lugn vi bar in T och O till sina sängar..himla tur att syrran har gott om lånesängar..glöm aldrig det..gott om lånesängar är ett måste=)
Sen smög vi ut..och syrran gick på promenad med pyret och tefika efter det..när jag sen lagt mig så tog det bara en stund så kom O in och ville sova hos oss..T hade gått till Sudd som sov hos Lina..ja så höll det på..ungar och T, Sudd sov till halv elva..trötta tjejer=)
Nu är allt lugnt i huset vi sitter i vardagsrummet över en kopp te..syrran jag Lina, Sudd och Marie är uppe en stund till, dom små..Micke Jonas och Tomas sitter i källaren och tittar på tv..vi tjejer håller oss för oss själva. Kram Linda

12 kommentarer:

Marie´s sa...

Kan du skicka osten? älskling=)

Linda sa...

Förstör inte mitt vackra inlägg nu..men varsågod ska du ha påfyllt?

Marie´s sa...

Tackar inget socker eller mjölk tack!
men det vet du ju redan

Linda sa...

Du jag vet din trosstorlek...så då vet jag allt!

Marie´s sa...

Du är värre än din syster...älskling=)
Ska du inte nämna min bh storlek oxå?
så intresserade kan ragga om dom vill...visst fan det är lina som har störst...=)

Linda sa...

Du vet hur vi är..du är inte bättre.sötis..Suddis verkar ovanligt tyst i detta..flickungen ser ut att rodna?..ha ha

LinaPina sa...

Blanda inte in mina cc i detta..dom har precis natta pyret..
Tanter...=) kramiz

Marie´s sa...

Jag trodde det var bb du födde på=)
Lååågt skämt jag vet...tanter..ja huckel på så kör vi kram

Linda sa...

Nu får ni vara lugna..den här tanten har hängisar så jag beslutar att nu dricker vi lite te och snackar istället=)

Anonym sa...

Jag håller med och skriver under på gummituttar..syrran du vann

LinaPina sa...

=) morsan sånt får du inte skriva på internet..jag skäms...kram

Marie´s sa...

Påfyllning var det=)