fredag 14 juni 2013

Ledig=)

Underbart med ledig helg och en fredagskväll som mynnade ut soffmys med glass...lite annat gott och sällskap av micke i soffan..jag passar på att blogga när..ska jag skriva detta...joja..han är på toa=) så ja nu vet ni det...ungarna sover sen länge och jag ska nog inte krypa i säng på ett tag..kollar på bröllopsfilm..man minns sitt eget..ja eller man minns bröllopsnatten iallafall=) tur är väl det..det blev lite blött på festen innan och vi hade ju inga ungar på den tiden...dom kom senare och då blev man förnuftig och vuxen och mamma.
Mitt i natten dravel=) så godnatt på er och hoppas helgen blir bra! sol önskas Kram Linda

4 kommentarer:

FLAK sa...

Hallå där...nu har man jobbat klart...fem veckors semester från NU!!...behöver jag säga att det känns rätt bra=)
Hoppas din helg har varit bra, jag var rätt sliten ikväll..men nu är man taggad.
kram & hälsa

LinaPina sa...

ska försöka ringa..se till att inte sova då:)
Pyret har varit på sin första dagis för småttingar idag..han var inte glad när jag lämnade honom..ÄÄÄH så jag lämpade över honom snabbt i famnen på personalen och drog...pyret hade glömt mitt svek och var jätteglad när mamman kom=)
så har min dag varit..nu sover jag strax..upp imorgon igen..kramiz

LinaPina sa...

Yohoo!
En lagom svettig jag fick slänga mig i duschen för idag var det motvind på hemväg men pyret hämtades vid halv sex..av sin rufsiga mamma..ha inte precis en sexig syn men inga hotties som möter upp en på dagis..no no..:)
Nu ska jag sova natti

Marie´s sa...

Åhh vad jag saknar er och vi kommer imorgon enligt planerat...vakna tidigt=)krama alla från oss