söndag 28 april 2013

Slut på sjukan

O har ingen feber sen i morse, jag tog hans temp vid halv sju, han var på väg ner redan på morgonen och var helt återställd på förmiddagen, så nu är allt lugnt jag har hunnit med att sitta ute och O har fått varit ute i solen för luft skadar inte men han fick ta det lugnt, jag överlevde gårdagen ni tackade via telefon sms och mess förstår att jag inte vill fira..huu ...så nu nya tag fram mot en ny vecka..denna gång med möten, vårdplaneringar upp över öronen usch jag är för gammal för sånt här, redan..än en gång TACK! .Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Skönt att allt ordnade sig och du är väl bara 25?=) eller jaså inte..hi hi och GRATTIS till dig från oss!!!!

FLAK sa...

Bra att han mår bra och klart man lägger märke till att du faktiskt gått och blivit...24..hmmm=) Gratulerar och hurrar..kram

Linda sa...

Tack mina fina vänner och min födelsedag som jag inte "firar" längre=) talar vi tyst om...kram