fredag 26 april 2013

Äntligen

Ungarna sover, O har feber och har hållit feberfreek fart hela kvällen ända tills han slocknade totalt utmattad på golvet i vardagsrummet..jag bar upp honom klädde av honom och la mig bredvid en stund..han sov jättetungt..och såg helt färdig ut..jag frågade micke om vi skulle ha honom uppe eller nere micke tyckte nere så nu ligger han i andra soffan och vi har sänkt tv:n men han reagerar inte på ljud och sover lugnt.lille gubben är såå trött..hur mycket feber då..jo exakt 38,2 och han reagerar inte bra på feber utan blir hyperaktiv redan vid låg temp...och bloggmamman blir utsliten av att höra MAMMA!!! AAAHH UUUH duns..AAAJ ja faktiskt Micke med..så nu mina vänner ska jag gå och lägga mig och hoppas han inte yrar inatt..vi bär honom till vår säng i förebyggande syfte. Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

stackars liten hoppas det ordnar sig och att ni inte blir smittade...krama alla och speciellt lilla O och du som just nu behöver lite stöd så puss på dig gumman och sov gott..j och jag har precis ätit klart på restaurang och ska klubba loss lite...nightwishes=)..natti

LinaPina sa...

Lille gubben är han dålig ååh då skulle jag varit där & hållt om honom, bara inte alla blir sjuka & nu ska erik få lite belöning:)
pyret sover..då passar vi på..

LinaPina sa...

Är han sjuk fortfarande eller är det bättre..hör av dig imorn om du orkar och har tid kramiz