fredag 19 april 2013

Jobbhelg..

Fredagskvällen har varit lugn..det har inte denna vecka varit eller förra veckan heller, jo helgen då vi bara var lediga..nu är vi allt annat än lediga.
Micke jobbar hela helgen, jag jobbar så mina stackars ungar ser inte mycket av sina föräldrar utan dom kommer att vara hos grannen och hon hämtar ungarna imorgon, vilken lyx.
Vet ni vad..jag satt faktiskt ikväll och tittade i Biltemakatalogen..jämförde priser med Ikea och tittade på varorna på hem/kök, Micke sa att vi kunde ta en tur till Biltema nångång...kanske blev svaret=) fast ska jag vara ärlig så är grejerna rätt lika varann prismässigt och utseende, kanske är det samma tillverkare? men jag gillar sockerkaksformar i silicon, såååå smidigt, nej nu tar jag och nattar mig..upp otroligt tidigt..halv sex=(
Kram Linda

4 kommentarer:

Marie´s sa...

Jobbar du också helg! vi får verkligen slita;)
Jag och J ser inte röken av varann på hela helgen.
hälsa och krama dom små, puss på dig älskling.

LinaPina sa...

Hoppas du inte är helt slut ikväll, ring när du har tid..:) kramiz

FLAK sa...

Du som jag jobbar och sliter=)
ta det lugnt nu ikväll och vila ut dig.
Ha en bra kväll kram

Marie´s sa...

Hejhå=) nu är jag ledig hela kvällen så ring om du har tid sen..jag finns på eller möjligtvis i en gräsmatta=) med glass...OBS viktigt..puss gullet!!