fredag 12 april 2013

Fredag

Efter en lång arbetsvecka så är familjen samlad, ja ungarna sover sen åttatiden så jag och Micke är uppe, och vi är lite såsiga..stress, långa pendlingsmil och ansvar tär på oss.
Så imorgon och ikväll har vi inga måsten..inga krav..och ingen stress, soffan köket och sängen ska få besök frågan är bara i vilken ordning..skit samma.
Imorgon har vi blivit inbjudna på middag till grannarna så då ska jag enligt grannen bli bortskämd men jag har lovat leka med ungarna, sånt gör man frivilligt=)
Usch  a jag är riktigt trött ikväll, tur att vi har en stor skål godis inom räckhåll annars hade jag somnat innan lets dance är slut. Godnatt allihopa Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Hej hopp! vi har det bara bra fast jag har jobbat heltid nu i veckan och är ledig i fyra dagar...lyx ända till tisdag=)
Imorgon åker till J:s föräldrar lite lyx och go mat.. krama hela familjen och hälsa värdfolket..kram

LinaPina sa...

Lördagen är här..jag är barnpassare & inväntar att pyret & isa ska vakna så vi får lite mat i oss:)
Hoppas middag blev bra..hälsa kramiz från oss

FLAK sa...

Vi är lediga bägge två vilken lyx! sånt gillas=)
Ha det gott och hälsa! kram