söndag 21 april 2013

Lite klagomål..

Efter en otroligt seg arbetshelg med mycket arbete, ALLA verkar ha fått influensa, lunginflammation, slem..host och spysjuka, nu till tusenkronorsfrågan..kan man duscha i handsprit..vilken sprit som helst faktiskt för när man hela helgen formligen badat i basiller och virus så känner man sig skitig..så jag gjorde det enda rätt..duschade innan jag åkte hem OCH duschade när jag kom hem och bytte allt inklusive trosor=) usch för sjukbasiller!!, nu känner jag mig riktigt trött nu och ungarna ligger nu så jag ska snart hoppa i min nybäddade säng..en småbarnsförälders dröm en natt utan ungarna men sånt händer knappt aldrig..vi får se men jag tvivlar någon av dom brukar komma smygande speciellt när jag jobbat och dom inte träffat mig på länge.
Hoppas  på vacker väder imorgon..en ledig dag så man hoppas på lite tur Kram Linda

6 kommentarer:

Marie´s sa...

Hade ni också en massa sjuklingar vi med..nu är sjukdommar det sista jag vill tänka på, det var underbart i solen och nu väntar jag på J som ska komma vid halv tio..miss you too=) kram gumman

FLAK sa...

Ja fy fasen alla är sjuka, inskickningar och allt..hoppas du får sova ut nu..och att dom små inte stör dig för mycket....mammor behöver vila=)
NU har vi jobbat klart för denna helg!
Sov gott!! kram

LinaPina sa...

Jag pyret har varit själva idag..ensamt men mysigt..helgen har ju varit 100% sällskap så lite ovant för oss
Bra att du fick sova ut..eriks föräldrar och pyret sov gott inatt vill jag lova:) kramiz

FLAK sa...

Klagomål är bara ett sunt tecken...sunt är det iallafall att vi ständigt ska trilla dit på diverse sjukdomar och elände..baseluskfritt vore ett önskemål och krav!!
Upp på barikaderna kram

Marie´s sa...

Ring ikväll!! så du vet! ha ha jag saknar dig=) puss på dig gumman kram

LinaPina sa...

Vi har myshelg..till 100% erik servar mig med godis..mat jag fixar resten:)