fredag 3 maj 2013

Fredagspust

Veckan har inte varit speciellt lugn..stress, press och jäkt, att man inte får håll och krupp är ett mysterium men tillslut är det fredag och efter att man nattat dom små så är man mör i kroppen och i huvudet och bara  vill ge upp i soffan.
Nu ligger jag  i soffan med den bärbara och pöser..gubben min fixade maten, han hade bra mycket mer ork än mig ikväll så jag har kapitulerat och ligger raklång och vill inget annat än att slöa..det ska bli jätteskönt att vara ledig nu...hoppas bara på lite sol i helgen. Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Sov gutt sötis du är värd detta efter allt slit krama småttingarna från oss och kryp ner i din mjuka säng så hörs vi imorrn kramiz

FLAK sa...

Jag hoppas verkligen att du får chans att varva ner men känner jag dig rätt så har du svårt för det..precis som jag..fast du är nog värre..sov gott kram