måndag 13 maj 2013

Vila

Mums säger jag, ja jag kan inte förklara det bättre.....jag gick och la mig vid halv tio i förmiddags..slövarning..nä har man jobbat hela helgen så är man värd det och jag somnade så fort huvudet landat på kudde.zzzzzzzz verkligen=) och vaknade strax innan halv tolv..utvilad men jag låg kvar några minuter och snoozade..(så där mjukistäcke jag rör mig inte känns det helt perfekt) inga ungar som "Mamma" kom..mamma får jag ligga i er säng med kalla fötter? utan tyst lugnt och helt enkelt perfekt.
Jag gick upp och fixade lite mat, ja tacos då..lätt och smidigt..och satte mig ute på altanen i värmen..trodde jag för solen lyste så fint men tji fick jag det blåste kallt så jag fick göra en smärre justering och satt inne i vardagsrummet med solen genom fönstret och då var det varmt och gott vill jag lova.
Nu är alla hemma, ungarna ligger sen länge och jag ska faktiskt snart lägga..men inte förrän vid 12 snåret.
Tänk vad skönt repris imorgon och med den skillnaden att jag ska handla innan jag hämtar ungarna..men en liten zzz kanske jag fixar på förmiddagen, vem vet=)  Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Ingen fara jag vet ju att du jobbat helg!
så jag tycker faktiskt att det är bra att du stänger av det skulle jag oxå göra...kram tillbaka..och sov sött kramiz

FLAK sa...

Halloj vännen du är väl också ledig nu i helgen? om jag inte inte är ute och cyklar...
Så ut i solen med sig imorgon för dom har lovat kanonväder...spanade på klart...och tummen upp enligt dom iallafall=) kram och trevlig helg!!