lördag 4 maj 2013

Sol=)

Vi hade 16:5 grader idag och jag har hämtat mig i trädgården, i solstol och sett ungarna springa runt ligga platt fall i gräset och rulla, men jag satt/halvlåg mest..vila inte överskattat och välbehövligt så kaffekoppen fanns inom räckhåll jag ansträngde mig endast för att hämta nytt kaffe=) ha! lite har jag allt hunnit med men inget jobbigt, ungarna har roat både mig och sig själva..mamma titta..ja älskling=) men mamma ska inte hjula idag..ja vad fasen visst gjorde jag det efter lite tjat..man får ju inte vara sämre än sin dotter.
Nu ska jag slöa i soffan och titta på Charlies angels Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Glömde en sak...Erik har fått påökt! hur kunde jag glömma det..740 kronor från nästa månad=) puss!

LinaPina sa...

Spana in mina fynd!! nu på bloggen:) kramiz

Marie´s sa...

Hej hopp här kommer jag! ha ha inloggad idag precis innan jag ska ut och gå.
Vill du så kan du ringa ikväll om du har tid jag vet att du har mycket och göra så höra av dig isap=)..kravlöst ha ha kram på dig älsklingen