tisdag 31 december 2013

Sist...men inte minst..

Tänk vilken lyx vi har varit här hos mamma hela tiden..syrran och jag har verkligen haft det mysigt och den minsta av oss Pyret har verkligen blivit ompysslad...detta året har varit till bredden fyllt med jobb, kärlek...måste jag nämna att Suddis och Mattias är så söta tillsammans så dom ser man ju inte till en längre stund..nykära som dom är..Lina..Marie och jag hintade till våra gubbar att så ska det vara..Micke fnös och sa något om gammal flamma..ska fixa mig en 18 åring..jag svarade med att jag redan har en barnslig man..asgarv följde...
Nu är det sista timmarna på året och jag lovar inget..ingen bantning oavsett diet..för jag äter det jag vill äta, så kom inte och diktera för mig om rätt mat, jag håller mina 72 kg och med en längd av 167 så är jag överviktig..jag säger oviktig för efter två ungar och allt jag gått upp är tre kilo sen sista barnet och håller den vikten sen dess..lite stuss och muskler väger=)
Skit samma vi, mamma, syrran jag, Lina, Marie..Sudd med alla våra önskar ett Gott Nytt År & vi ska ut och kolla in raketerna men först lite te/kaffe för att värma oss..imorgon blir det nytt år..oj vad tiden går fort.
Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Erik jag & pyret har haft en underbar tid här & vi ser fram emot nyåret..för att lämna fritt fram för kramar & pussar från Erik så har jag lämnat över Pyret till mamma under tolvslaget..han sover just nu i hennes famn..sömntutan:) kramiz & gott nytt år

Marie´s sa...

Det känns lite konstigt att lämna kommentar men Linda tvingade mig=)
Så Gott nytt år och året börjar strax så nu ska vi klä oss gå och titta..Jonas är inom lämpligt kramavstånd och Linda med, en jättestor kram till alla från oss