måndag 23 december 2013

Mysigt=)

Nu sitter vi hemma hos mamma hela bunten..och jag har stolt fått hålla pyret i min famn från det han kom, jag fick plocka ut honom ur bilen..med lite assistans av mamma som också ville hålla honom och där ligger han just nu..pappa hade honom i famnen en bra stund och både T och O har klängt på dom...så är det att vara momo och mofa..som O sa förut.
Vi är mätta glada och har varit ute på en rejäl promenad med hela familjen..syrran och jag passade på att gå hand i hand med mamma..vi blev typ 5 på nolltid=) T och O gick och höll hand med Lina och pappa. Erik bar pyret.
Nu ska vi bänka oss till lite te/kaffe och lussekatter och ungarna är fortfarande vakna och faktiskt riktigt pigga med efter lussekatterna och julmusten tar nog krafterna slut.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Gullet vi saknar er otroligt mycket och sitter idag hemma hos J:s föräldrar..lika mätta som ni tror jag=)
Gud vad jag saknar dig..allihopa och pyret Oskar och Tildis. kram till er alla