tisdag 17 december 2013

Tomt

Jo jag vet att jag är urdålig på att blogga men när ska man få tid..allt jobb..allt som pockar på hemma..julen står för dörren..ja jag kommer då varken in eller ut..han står alltid i vägen vid denna tid så min lediga dag har gått åt till..lämna ungarna..hem slänga i tvätten..och däcka i sängen..vaknade vid 12 tiden..och nu ska man hämta ungarna..ständigt på G..och då jag har fått ledigt julhelgen så ska jag jobba hela veckan "nästan" och denna helgen som kommer..upplyftande..jo jag tackar men ska man vara ledig så får man ställa upp och täcka upp...känner att jag kommer att få igen det sen..dunk zzzzzzz liksom.
JA..vad har ni planerat på er jul? jag syrran med familjer ska ska fira julen hos mamma...vi beslutade oss för samlas..hela bunten..och några till för suddis..Lina med familj kommer också..tur att dom har plats för alla..vi kommer givetvis att hjälpas åt och mysa...familjemys...och jag ska få krama pyret det är värt varenda timma på jobbet..för jag lever verkligen för den stunden då jag får honom i min famn igen...nä nu ska jag åka iväg och hämta småttingarna, vips iväg Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Vi packar i förväg och åker den 23 på morgonen..tidig morgon för pyret men det är ju värt att offra sig för ni väntar ju på oss....jobba lugnt nu så hörs vi av i helgen..när du orkar:) puss kramiz

Marie´s sa...

En dag kvar på denna helg..ska vi orka..suck ring när du landat i soffan imorgon eller på måndag=) kram älsklingen