lördag 4 januari 2014

Hemma

Nu är vi hemma för en sista helg i frihet, men jag har tagit med mig lite sällskap, Marie följde med hem och Jonas åkte hem i förväg, tänk att vi firat hela julhelgen och nyår hos mina föräldrar, vilken lyx=)
Så nu sitter vi i soffan och pratar om allt och inget, Lina med familj åkte hem..gud vad vi saknar dom och Sudd, syrran och mina älskade föräldrar är också saknade..usch att man ska vara separerade.
Lilla pyret O och T har verkligen hittat varann under julledigheten..så söta i soffan då, men nu ligger mina små och sover och vi ska dricka lite te och fortsätta samtala.
Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Usha meja vad vi saknar er pyret fick ju så mycket samvaro..ompyssling så nu har vi fullt upp att underhålla honom..isa gjorde det lättare så fort han fick se henne så kramades & pussades dom:)
önskar en trevlig start på veckan kramiz

FLAK sa...

Sista dagen på ledighet..jag som har en hel vecka=)
Du vi hörs vid ett senare tillfälle...kram

Marie´s sa...

Vi jobbar ju helg bägge två så vi får väl höras på mob då eller?
kram älsklingen=)