onsdag 6 november 2013

Ledig dag...

Mina dagar med ledighet är ju guld värda men idag tog jag tag i mitt liv..bokstavligen och efter att ungarna lämpats av så hade jag och grannen bestämt att vi skulle göra trädgårdarna..så bägge tog på handskarna och räfsorna och satte igång..pust..och efter två timmar tog vi paus, med kaffe och lite gott..och sen på det igen vi har nämligen kommit på att hjälpas åt spa på krafterna.
Så idag har båda våra trädgårdar blivit höststädade och jättefina..och vi hade ändå tid till fika och mat..fast vi tog lite färdiglagat och sen satte vi oss i soffan och pöste..fram till ungarna skulle hämtas, vi samåkte i samma bil vilket uppskattades från ungarna..så tre ungar och två lagom trötta mammor tog sig hem och vi tog faktiskt och fixade mat ihop och åt med ungarna..smidigt och det sparar på krafterna för oss.
Nu ska min minsta lilla prins strax in i badet..T ville vänta jag ska också krypa i badet efter att ungarna lagt sig..men nu ska lillen hoppa i blötan. Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Jag är rätt glad att jag slipper löv snöskottning & tar ut mig på träningen istället:) pyret tar ju kol på oxå....kramiz