onsdag 20 november 2013

Lugnt i helgen?..tror inte det

En liten förfrågning ledde till planering och plötsligt var det bokat, grannen jag åker på fredag till Växjö och sover över hos syrran sen på lördag åker vi till Ullared för lite seriös shopping..vi har redan bokat in träff med Marie som kommer möta oss så att gänget kan julhandla.
Så jag vet iallafall vad jag ska göra på fredag, tar semester från klockan 12 och sen snabbt hem för att komma iväg i tid..suddis föräldrar kommer att passa mina små under helgen och Micke ska passa på att göra det han är bäst på..meka med något så han och två andra kommer att spendera helgen i garage..vi tjejer drar till u-red=)
Suddis lovade komma och passa ungarna hos sina föräldrar..med pojkvännen i nära sällskap..han var ju såå populär för både T och O=) Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Nu blir jag lite avis på er...men vi ska ju på zumba ikväll så vi lider ju inte..sen blir det chips..nachos i soffan efter dansen:) hälsa.. kramiz till alla

Linda sa...

Lågvatten..jag kommenterar min egna patetiska blogg=)..men jag är inte full bara glad och mysig..vi har Maries hall full med varor från Gekås..så ska ni dit imorgon..ledsen med det är tomt nu för vi köpte allt..=) kram och sov gott..vi sover skavfötters..ifall ni undrar