söndag 24 november 2013

Saknad

Vi åkte hem vid kl 18 tiden allt packat och bilen överfull..ett tårfyllt farväl av Marie och ett tårfyllt farväl av syrran...sen åkte vi sista sträckan hemåt i mörker, tur att man har haft sällskap i bilen hade jag kört själv så hade jag vantrivs fast jag egentligen gillar att köra bil men lite sällskap skadar inte..ungarna sov när jag kom..jag och gubben smög in med varorna..och vi smög upp i deras rum och dom sov gott..en lätt puss och klapp till varje unge...underbara små som jag varit ifrån sen i fredags...dom kom hem i dag från Suddis, och enligt Micke så hade allt gått perfekt..skönt att dom har ett så bra hem att vara i..men nu är vi samlade fast jag är rätt trött så gubben och jag tog en kopp te..han tog kaffe..och sen kryper vi nog ner i sängen..Ullared och garagemek sliter på oss..godnatt=) Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Välkommen tillbaka..men du vet ju att jag kommer till dig så fort vi kan...=)
Tack älskling för ett riktigt trevligt besök..det får vi göra om..pyjamasparty får det bli nästa gång..nu ska jag hoppa i säng..J hälsar...kram

LinaPina sa...

Vi i soffan hälsar från ett kallt s-holm..
Pyret isa sover som stockar.zzzzzzzzz stämmer det som vi hörde på nyheterna att kvinnor snarkar om dom inte tränar..vi någon som ibland snarkar fast hon tränar:) kramiz