fredag 8 november 2013

Trött

En trött utarbetad mamma har gått av skiftet för denna vecka, jag är nu ledig i tre dagar...lyx? jo kanske för när allt kommer omkring så är tomten fri från lövhögar, ungarna har ju blivit så stora att inga blöjor..matning behövs längre och jag har fått lite lugnare kvällar och nätter.
Så vad göra i helgen...man kanske skulle sitta hemma och soffpösa..jag måste erkänna att jag är sugen på det, men ska man ändå parkera sin bak i en soffa så kan man ju göra det hos syrran så vi åker dit imorgon..hon har nämligen lovat att skämma bort mig..det är väl det man har storasyrror till?!=)
Så soffpösning med syrran blir det..men nu ska jag soffpösa med gubben en bra stund..Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Hälsa mamma att sara och jag inte ska vara oanständiga mer än nödvändigt i morgon natt:) vi gör stan från 23....
kramiz till alla & pyret hälsar:) puss

LinaPina sa...

Hoppas du kör försiktigt hem..usch för att vara ute i detta mörker...ring om du orkar vi är uppe:) kramiz