lördag 31 augusti 2013

Okej då...

Bättre sen än aldrig och efter att ungarna nattats så är jag färdig för sängen snart..supertrött efter tonvis med papper...journal hit..utvärderingar dit....pust sen så kommer man hem maten är klar..ungarna glada och en trött mamma som bara kunde få kärlek och mat och lägga sig en stund och vila med sina små och prata..dom förstod att mamma var trött speciellt T som kramades och pussade min kind, nu vet ni hur min dag sett ut och ursäkta att jag inte skriver så ofta jag och Marie fick tvinga varann till att skriva denna helg.sådana är vi..upptagna alltså..Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Hell yes..vi två mot resten=)
Varför ska alltid killar klämma på känsliga ställen J gjorde en fullträff i soffan..Aj som fan blev mitt svar..ge fan i...du vet=)
Sov gott min älskling så hörs vi, natti kram

Marie´s sa...

Nu mår min ena bättre hälft bättre man står ut med smärta om man får lite distraktion..Jonas fixade det galant=)
kram och hoppas du är hemma fy att du måste jobba så mycket..tröstkram från J och mig