lördag 10 augusti 2013

Sista lördagen på min semester, sen börjar stressen..pressen och pusslandet, men jag ska inte tänka på ikväll men kan inte låta bli att fundera..på måndag står jag på jobbet igen.
Ungarna ska till dagis/skola och jag ska pussla dagisschema igen, pussla ihop fragment av vad som ska kunna tänkas vara bitar av mitt och familjens liv och tillslut lyckas få ihop en fungerande vardag.
Sånt är livet, men just har vi det lugnt..ja från ladan hörs Coldplay på högsta volym Sudd och Malin är här och tittar på tv med favvobandet=)
Jag och gubben slöar i soffan och ja tar stunden som den kommer..det var extremt länge sen jag la ett inlägg men jag har inte prioriterat detta..utan vi har bara sms:t och ringt varann..så min blogg har stått still. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Trösta mig så tröstar jag dig:)...nu är vi båda utan pyret.dumma mamma som snodde min prins..
jag messar imorgon efter jobbet kramiz

Suddis sa...

Ja jag såg c-play på tv.. m & jag myste i soffan & skrek så grannarna säkert trodde någon blev misshandlad:)
Jobbar du i helgen eller?..
annars är jag ledig..vill ju träffas.
Kraaam hörs!

Linda sa...

Gullet jag jobbar hela helgen men vill du komma så kom iallafall ta med M=) kram