lördag 3 augusti 2013

Tänk!

Så underbart skönt vi har det, ungarna och vi har åkt till stranden varenda dag, ja det var en dag som vi blev överraskade av regn men det gjorde ju inget vi hade redan varit i vattnet så lite blöta skadar inte.

När det är så här fint väder så känner jag inte att just datorn är mitt första val, lite som syrran då som jobbar med datorer och inte vill titta åt dom på fritiden.

Pyret då?! ja han mår jättebra, och är just nu ute på altanen med syrran och vi ska gå på en liten promenad, vi har just nu 21 grader och sol så dagen ser ut att bli underbar.

Micke och ungarna sover fortfarande så vi smyger ut och sen väntar gott te med frallor på oss när vi kommer tillbaka, jag tror nog att vi hittar till sjön idag med. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Pyrets "flickvän" och vi åker till Hagaparken....nu missar han något:)
Kramiz tillbax & vi hörs i kväll puss..mamma..jag älskar dig! linda med:)

FLAK sa...

Taskapa=( bara för att du har semester nu...men jag har tredagarsledigt så det är ju nästan som semester...=)
Se nu till att få lite brun färg på döfläsket och ha en riktigt trevlig helg och eftermiddag höres kram

Anonym sa...

Jag kan inte logga in..dålig täckning=( den vill inte min telefon men jag sitter just nu på rast en kvart till...mätt & glad..slutar 15:30 sen ska jag & sara åka in till cafeét för lite fika..isa ska självklart med..
Tack för bilden igår förresten..hann inte svara vi var på träning Zumba..skaka rumpa:)
kramiz & jag ringer ikväll puss (måste kolla pyret om han minns sin mamma...)