fredag 16 augusti 2013

Allt okej!

Mysigt i soffan och Malin Sudd är här och vi sitter framför tv:n, ungarna sover och jag var lagom mör när jag kom hem efter en veckas arbete och en ledig dag..nu väntar helgarbete..men ungarna behöver inte vara ensamma denna helgen och Micke kan ta lite ledigt för Sudd och M ska se efter dom små.
Grannen har lovat stötta om dom blir trötta...tjejerna vill ju sova ut så ungarna får tillbringa morgonen hos grannen.
Nu ska vi  dricka lite te och umgås...så kallad mysfaktor=) för det behöver jag Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Vi somnade fort igår..pyret låg i sin säng bredvid vår...mysigt att höra honom..erik & jag tittade på varann & njöt...nu är han vaken & väntar på glass..kaffe får han inte men det får vi.
Hälsa sudd, M..kramiz till alla & puss till dig!! jag är såååå lycklig