lördag 9 mars 2013

Underbart=)

Ungarna sover, jag är själv och det är tyst lugn och här sitter jag med en stor kopp te en stor ostfralla och framförallt sol ute..så otrolig skön start på en morgon och ledig sådan också.
Dagen är inte specificerad inga planer inga måsten men vi ska ut på promenad hela gänget, ja inte Micke som ska iväg på någon fordongrej..jag ungarna och grannarna ska ut på promenad för vi tänker inte sitta inne och missa en sån här fin dag.
Men först ska jag njuta av min stund i köket helt själv för det är en av få tider, ja när jag sitter själv i bilen gäller ju med och det får man ta vara på. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Hej hopp..vi har planerat helkväll med ungarna..godis..chips..mello och jag & sara ska gå upp minst fem kilo..efter alla promenader kan vi lyxa lite:) kramiz & puss till alla

Suddis sa...

R VANN fatta!! jag kan inte sitta still...natten kommer bli sen:) ha ha ja logga in bara för detta...krama t fr mig

FLAK sa...

Tänk att det ska vara såå kallt ute..jag var ute och fixade i trädgården en stund men gav upp och tog fikastund istället=)
Så nu hoppas vi på sol..är ledig imorgon//kram