fredag 22 mars 2013

Jobbhelgen väntar

Jobbet väntar, låter det kul att man redan tänker på det? ja tankarna gick till väglaget och det faktum att jobbet har varit rätt stressigt med mycket dokumentation, patientkontakter i en salig röra.
Men ikväll är man ju hemma och ungarna sover, Micke sitter och tittar på film och jag sitter i köket framför vedspisen, det är just nu är det 10 minusgrader ute och 24 grader precis där jag sitter..mysvärme och varm kopp choklad sen kryper jag ner i sängen och upp tidigt imorgon.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Jooohooo! jag finns på nätet just nu! det måste vara något fel på detta säger du säkert men jag startar faktiskt upp egen..kallade det överskottsenergi..ja eller Jonas kommer att ta slut på den inatt=)
kram älsklingen

LinaPina sa...

Stackare jobbhelg..jag tycker synd om dig men kryp ihop i soffan & se till att du lägger dig tidigt, jag ska inte lägga mig tidigt:)..kramiz