lördag 30 mars 2013

Påsk

Morgonen har bjudet på en stor kopp te..men innan dess blev det till att fixa ett par ägg så att det finns klart till ungarna vaknar, nu sover alla och jag är den enda som håller ställningarna.
Ja att man ska vakna så tidigt...suck kan andra tycka men jag gillar det faktiskt allt är tyst vedspisen sprakar och det är varmt och gott här i köket.
Äggen kokar jag givetvis på vedspisen sen får vi se vad ungarna vill, dom kanske vill måla dom? vi får se men en sak är säker idag kommer Suddis på besök så då blir det fart på dom små..och som det inte skulle räcka så har det snöat inatt, tur att man handlade igår..påskgodiset är inlagt i ett skåp och kommer inte fram förrän efter maten=) Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Skönt att du får en lugn morgon, vi åker till J.s föräldrar på förmiddagen, skitsnön ger sig tydligen inte, vi har molnigt men ingen snö från himlen.
krama ungarna när dom vaknar från oss....puss och kram Glad påsk=)

LinaPina sa...

Påsken är en rätt rolig helg OM man är ledig..vi var lediga så vi har stoppat i oss mat godis..va kul att sudd kom..gud vad jag saknar henne..nu är jag jättetrött..
nattinatt kramiz