fredag 15 mars 2013

Lugnt, skönt

Jobbveckan är över, ledig helg väntar och jag är så lycklig och glad för Marie och Jonas  är här det var evigheter sen dom var här.
Nu sitter vi i soffan och har tittat på Skavlan för Agneta var med och vi.. Marie och jag är ju gamla ABBA freaks..som dom småtjejer vi var så stod vi där med var sin hårborste som mikrofon och sjöng Waterlooo!!! javisst alla Abbahitsen på full volym i flickrummet.
Nu är vi vuxna och lika förtjusta och ska så fort vi kan köpa hennes nya skiva, jag tror faktiskt att vi smyger iväg ut och sätter på dvd:n med ABBA  på loftet inatt=) så stör vi inte ungarna med våra ABBA skrål.
Kruxet är ju bara att bägge är brunetter..men inget är perfekt, jo att Marie faktiskt är här nu, det slår en hel del och det är perfekt.
Ungarna sover, gubbarna kollar på film och vi tar en fika i köket sen smiter vi ut som två tonåringar för en "helnatt" kanske i nattlinne..hoppas det blivit varmt ute på loftet annars får vi allt ta på oss rejält med filtar.
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Nu blir jag avis..jag vill oxå vara med på loftet det är ju så mysigt, jag/vi är i uppsala i helgen så helgen blir helt perfekt, ompysslad och mätt redan..lyx för en mamma och ännu mer lyx för pyret som har två tjejer att gosa med förutom mig då:) kramiz