lördag 23 februari 2013

Lördagmorgon

Alla sover och det är bara jag som är vaken och sitter vid köksbordet med brasan sprakande med lite te och ostsmörgås, lugnt och skönt..fram till att ungarna vaknar just nu ligger dom faktiskt i sina sängar, rätt ovanligt på en helg då dom brukar smyga in till oss men inatt har dom klarat sig själva.
Idag har vi inte planerat något, jo lite handling och passa på att fixa lite fika till eftermiddagen för sånt vill man ju gärna ha vi får se vad det blir.
Veckan har varit otroligt stressig usch man är ju bara människa så jag känner mig rätt mör och som tur är så kommer jag att vara ledig i tre dagar nu, ska bli otroligt skönt speciellt nu när man och resten av familjen är hellediga, ingen skola, jobb och inga stora krav.
Ska nog se till att soffan blir rejält utnyttjad ikväll för jag och min kropp behöver ligga still ett tag, tur att gubben min tar hand om markservicen=)
Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Jag ska inte göra något på hela helgen..jag är bättre men är matt & behöver hämta mig, pyret mår bra och erik är inte sjuk, Sara isa är friska så jag är den enda som är "sjuk" så jag har oxå bokat tid i soffan..synd att vi inte kan dela den..kramiz

FLAK sa...

Joru..passa på att njuta och vara ledig.jag jobbar så ingen latmask här inte=9
Du grotta ner dig i soffan och mys..såg du mello? inte jag..nä fy fasen..tur att man jobbade.
Ha det gott i helgen kram

LinaPina sa...

Vi har SOOOOL YIIIHOOOO! & snart går vi iväg till kondis för lite gott..promenix i solsken..SKÖÖÖNT! kramiz