tisdag 15 september 2015

God morgon världen=)

En ledig dag börjar med en kopp te och en fralla, inte direkt då för dagen börjar med att ungarna ska iväg...som tur är så finns ju bussen som hämtar dom så nu är jag inte längre chaffis utan bara ivägskuffare..utkastare helt enkelt, idag blir det lite lyx för grannen kör hem O, hon och dottern ska på läkarbesök vilket innebär att deras hemkörning inträffa samtidigt som O ska hem perfekt=)
Här det hänt något nytt i livet? Sudd ringde och berättade att alla prov var perfekta, hon är välgödd god och glad och definitivt en lycklig gravid tjej med funderingar om vad som sker.

Tänk första gången man blev gravid, vilka tankar, vilka grubbel..andra gången gick det bättre=)
Vad händer idag? först och främst är jag ledig, tvätten rullar i maskinen, jag kommer definitivt att krypa ner i sängen en stund men innan dess ett bad och en fralla med en stor kopp te borde sitta fint, så ser min dag ut.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Underbart gullet, jag arbetar kväll och ska precis åka...hälsa lilla O från mig=)
Fick mess från Sudd på morgonen..hon börjar bli morgonpigg precis som du och sin mamma=) Kram