lördag 19 september 2015

En lycklig kväll

Vi fick ett samtal och en förfrågan om vi ville komma? JAAA! blev svaret och hela familjen lastade in sig i bilen med siktet inställt på....Sudd inbjöd oss till sina föräldrar på middag kramkalas och mys i massor.
När jag sen sitter där mitt bland dom andra säger plötsligt Sudds mamma att dom har en sak att fråga..vad nu hinner jag tänka.
Tankarna rusar iväg fast allt är tomt..tills Sudd säger mamma pappa jag och Lina pratade om detta och vi undrar om du kan tänka dig bli gudmor VA?! säg det en gång till....ja du behöver inte bestämma dig än för det är ju ett bra tag framöver, men jag vill bara veta om du är intresserad frågar Sudd.
Skojar du? så klart blir svaret, på en sekund är man tvärsäker men följdfrågan blir ska inte Lina också bli det? joo säger Sudd men gamlingar måste få lite bebisnärhet=)
Lina fick ett telefonsamtal  i rekordfart för jag ville inte trampa någon på tårna och det är klart att vi båda ska ikläda oss gudmorsrollen men jag är otroligt tacksam och lycklig.
14 veckor och mår prima..vår prinsessa Sudd, vi är så stolta över henne.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Gumman vad glad jag blir och ni hade säker rätt mycket att prata om och självklart ska du vara gudmor..Lina och jag hänger på som reservmammor=)
Puss älsklingen