lördag 24 januari 2015

God morgon

Här sitter man och myser, ingen stress och huset är helt tyst, alla sover utom jag som som vanligt sitter i köket och vädret är mulet lite trist och småkallt men i värmen i köket så jag är iallafall varm och go i min morgonrock.
Ungarna och gubben och lilla jag ska över till grannen  för att sen i samlad trupp åka in till badhuset för lite mysbad och då vi mammor behöver lite lyx så gubbarna får hand om ungarna och vi ska spa:a till det och vi kommer definitivt inte att åka hem tidigt utan åker egen bil så dom andra kan åka hem när dom vill, mammor behöver lite egentid precis som jag har just nu. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Hoppas du inte fick skrynkelhud.............ååh så skönt med spa, vi gjorde ju det när vi var där förra året.
Nu får jag lite tlc i soffan mommy style:)

Marie´s sa...

Ursäkta att jag inte skrivit men du vet hur det är så lite tid så mycket jobb.
kram och puss älsklingen och hälsa/krama alla från oss

Marie´s sa...

Hälsningar från en soffpotatis och Jonas som strax ska dela stunden under filten....han skulle bara hämta värmeljus