lördag 7 februari 2015

Sovmorgon!

Tänk att jag sov till halv elva! bara det är otroligt och jag var helt slut när jag gick och la mig så jag har verkligen sovit ut och gubben sa att jag låg nerkrupen och sussade som en björn i ide, tack för den älsklingen men och andra sidan så gick jag verkligen i ide för så trött som jag var igår kväll så sa verkligen kroppen till att NU VILL JAG SOVA!, ja mammor är inte bortskämda med sovmorgon precis...eller sömn.
Nu är faktumet så att jag är sist upp ungarna vaknade vid halv tio så gubben fick ta hand om dom och dom fick stränga order att vara tysta och inte störa mamma, så brukar det vara med gubben som brukar sova istället och ingen får störa honom.
Vi har faktiskt sol idag så vi och grannen ska ut en sväng på promenad och ungarna är på helspänn för Sudd och malin kommer i eftermiddag för lite kvalitetstid.
Nej nu måste jag ta tag i livet och krama ungarna och få en kopp te. Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Vi blev jättebesvikna på mello bara Sanna och Jessica var värt att se, resten var BLÄÄ
Åhhh vi skulle varit hos er nu ju..krama Sudd och Malin och dom sover väl över?
Vi ska strax krypa i säng, pensionärsvarning... KRAM