lördag 19 juli 2014

Tidig

Ungarna sover huset är tyst och det enda man hör är fåglarna som också är vakna, jag sitter med en kopp te på altanen och njuter i ett solsken som för oss innebär att det nog blir strandbesök idag igår var vi på besök hos vänner och halva dagen gick åt till att åka men det var det värt för resten av dagen blev riktigt kul och grillningen var suverän, grillade lammkotletter åååh så gott nu fick jag ett sug efter mer. jag får nog ta ett snack med gubben i eftermiddag om just det.
Om han nu kan slita sig från garaget idag för han skulle visst byta olja på Chevan min nemesis hur frågar ni er säkert? ja jag har kört den till jobbet och lite så men den är som en vild best och jag är ju van vid trycka på gasen händer inget bilar men gör man det på Chevan då händer allt väldigt fort så den dagen i K-krona då jag ritade svarta streck i varenda korsning är nog knappast glömd av folket i stan.
Gud så dum jag kände mig, gubben skrattade åt det hela när jag kom hem och berättade och ja jag tycker inte riktigt om den bilen.
Nu kallar teet så nu slutar jag skriva och önskar alla en riktigt bra lördag och vi siktar in oss på bad och glassdag. Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Usch så tidig du är....du får allt hänga på ut istället för Sara jag och tjejerna har knappt börjat natten:)
kramiz & sov gulligt