måndag 21 juli 2014

Skönt

Tänk så skönt nu på måndagen när jag vet att folk har slut på sin semester och jag har en vecka kvar bara njuta och ungarna njuter, T sa igår kväll när hon skulle lägga sig mamma är du hemma imorgon? ja gumman jag är ledig..skönt mamma då kan vi väl åka och bada? javisst gumman om vädret blir bra så gör vi det så idag blir det bad för hala slanten men gubben min är som vanligt iväg på jobb så det blir ungarna och jag som åker själva O är inte vaken än men jag hörde T på övervåningen tänk att man kan höra skillnad på sina ungar på sättet dom stänger dörrar..fotstegen för O stampar, låter och pratar mest hela tiden  T smyger, tassar och liksom flyger fram över trägolvet uppe och nynnar precis som sin mamma.
Hoppas ni får en riktigt lugn första arbetsdag för den här mamman har inga planer på annat än bad och god mat idag, ja det skulle vara krama på ungarna i så fall. Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Jag vet nog att du har ångest inför måndagen..HA! så det så gullet..har ni oxå badat? vi är som russin....erik kommer inte att vilja ta i mig för jag luktar tång! ja fablars det är bättre än lukta fisk:) puss

Marie´s sa...

Nu är vi hemma från Danmark igen så ring imorgon!! inte för tidigt bara..fyy jag ska ju jobba på måndag..en dag att vila på men vill man ha kul så får man lida lite..kram