lördag 12 juli 2014

Lördag..

Allt är tyst jag är ensam uppe men igår var det allt annat än tyst....det skulle blivit mammatid men telefonen ringde och det var sudd som undrade om hon och m fick komma? självklart! blev svaret och ungarna som precis skulle lägga sig fick spelet..Sudd kommer... sudd kommer tralla lalla la........ja ni vet hur det är T sprang runt i full fart..lugna dig tjejen du kommer inte orka hålla på så där..det gjorde hon och när sudd och m kom var hon fortfarande sprallig och kramkalas utbröt i hallen sen tog vi oss en fika ungarna fick självklart vara med för annars hade det blivit liv vill jag lova och sen ville T och O att sudd skulle vara med dom vid läggning så jag fick min mammatid som sen blev pratstund med sudd och m om allt och inget över en kopp te och fralla som jag faktiskt ätit nu med för ingen är vaken, alla sover och vi ska nog iväg och bada tjejerna hade önskemål om det, ikväll ska vi tre "tjejer" ut på stan..gammelmormor, jag då alltså, ska med 20+ och ska allt bräda dom eller hålla jämna steg....=) den här morsan ger sig aldrig....och nu är vi ju inte singel någon av oss så raggning undanbedes.ja eller lite är ju inte så farligt eller?=)  Kram Linda

4 kommentarer:

LinaPina sa...

Fuskar och koppar texten:)
Bara upp med dig på bardisken så fixar sig allt......vi ser fram mot bilder...Sudd glöm inte ta bilder.....folket i k-krona ska få se troskanter vill jag lova..hoppas micke läser detta..vi tjejer skrattar så pinkar på oss ha ha! blogmama by night...bloggmamma på dagarna puss och jag goolar för mamma......

Marie´s sa...

Skönt att du överlevde ja suddis har väl inte vaknat än? visst fasen Tildis har säkert väckt henne eller så ligger dom i samma säng alla tre.
Kram på dig älsklingen och säg åt Micke att prata tyst om du har huvudvärk=) puss

LinaPina sa...

Tack för mess och vi hörs imorgon då är jag hemma hela dagen..husarrest för pyret..jag ska baka om jag orkar och hinner kramiz

LinaPina sa...

Gullet vi har varit offline idag erik & jag smet på egentid..så jag ringer snart:) kramiz