lördag 26 april 2014

Mitt i helgen

Första arbetsdagen på helgen är avklarad och man kom hem till ett tomt hus, ungarna är hos grannen...Micke är på cruising i Nybro med grannen, jo dom brukar åka Chevan på diverse utflykter..och dom åkte strax efter 18 tiden, så här sitter man ensam men det är rätt skönt och jag ska faktiskt gå över till grannen vid niotiden och natta dom små för dom ska sova över för Micke kommer nog inte hem på länge och jag jobbar ju vid kl sju imorgon så då får mina små vara ifred imorgon hos grannen.
Jag och familjen har det lyxigt med reservhem för ungarna och vi gör detsamma för dom när dom vill vara barnlösa.
Nu väntar tekoppen på mig och en stund på altanen i ett härligt solsken sån är min helg.. Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Älsklingen ta det försiktigt nu..det gör inte jag som tränade så svetten sprutade..knappast sexigt på en tjej men jag har ju sällskap och Jonas var ju inte där så då skiter man i om man blir dyngsur=) kram