lördag 19 april 2014

Sol=)

Min lediga helg bjuder på sol, en massa sol och jag har redan varit ute på en promenad och fick sällskap av grannen och vi tog en sväng förbi åkrarna ner till ängen där vi satte oss på var sin sten och fick en pratstund om veckan som varit och livet..en lite koll på hur vi mår hur vi känner oss och allt detta i ett strålande solsken som vi båda längtat så förtvivlat efter.

Nu är ungarna vakna och sitter och äter flingor..jag har min andra kopp te för dagen och bara njuter så ungarna har bestämt att vi ska ut på en liten picknick på förmiddagen med grannarna för vad blir bättre än lek stoj och goda bullar och saft ute på ängen om en stund vi satt ju där i morse och njöt på vårat eget sätt så då är det ju inte mer än rätt att vi gör det family style sen=) Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Vi brukar väl sällan göra något annat än just familystyle=)
Hoppas din dag har varit bra och du jobbar väl hela veckan nu eller?
Jag är ledig i två dagar vilket ska bli otroligt skönt. kram

LinaPina sa...

Gullet jag är tillbaka i stan så vill du slå en pling i helgen så gör det:)
Vi är så nöjda med resan kramiz