torsdag 27 februari 2014

Lycka!

Man kan just undra vad lycka är, jag har idag fått känna på sann lycka för Lina Erik och lilla underbara pyret fyller vårt hus med kärlek och jag längtade hela dagen till klockan halv tre för jag tog ut en timme semester (flex) bara för att skynda hem och möta upp dom vid flyget..en sovande pyret, han sover alltid på flygplan så vi har redan uteslutit honom som stridspilot eller pilot överhuvudtaget.
Stort kramkalas och jag blev pigg direkt när jag fick den lille i famnen av Linis..
Nu är jag ledig så vi Lina och jag ska passa på att prata ihop oss för mellan fyra ögonsamtal är jättelänge sen=)
Nu ska vi dricka lite te njuta av sällskapet..pyret sover bredvid oss och hans andning låter så mysigt, vi kan inte låta bli att le Kram Linda

5 kommentarer:

LinaPina sa...

Pyret blir nog andrepilot för han älskar ju att sova när han inte får uppmärksamhet:)

Nog såg jag en liten tår när du fick pyret..va?!:)
natti & kramiz

Marie´s sa...

Jag är allt lite avis på dig för jag ville vara där..med pyret sudd dig ja alla..men jag har det bra här med jonas kram och x-tra kram till pyret..O och T=) puss

FLAK sa...

Härlig uppväxt du fick med Luxuskaffe..man blir nostalgisk=)
Du har väl haft fullt upp och dom åker väl ikväll?
Jisses vad du ska sakna pyret eller?=)

LinaPina sa...

Stackars dig som jobbar helgen orkar du kolla ikväll? kramiz om du gör det

Marie´s sa...

Hoppas du får sova det är ju din andra helg..lagom kul vi tänker på dig och dina ring om du har tid..kram