lördag 1 februari 2014

Evighet

Jag ber lite om förlåt..jag har inte haft varken lust eller tid att ägna mig åt bloggen..konceptet blogg innebär ju att man efter egen förmåga ska förnya och förtrolla sina läsare men intressanta händelser ur ens liv..alltså kan jag konstatera att jag har inget liv..iallafall inte om jag ska utgå efter vad jag hör på jobbet där nästan alla sitter och knapprar på sina mobiler ständigt uppdaterande på bloggar och twitter..och facebook ja jag har ju blogg men jag har liksom inte tid till att blogga..förutom nu när jag beklagar mig över mitt patetiska bloggliv för ett liv utanför datorn det har jag med hundar ungar och hembryggt...nää förresten det har jag inte heller tid med så jag köpte faktiskt lite öl till mellofestivalen..och jag ska njuta av en burk (kall) i soffan och sippa på den väldigt långsamt.
För jag har tydligen ett liv, nu sprang T förbi jagandes O i hallen tänk så mkt det händer och nu fick ni veta det och att vi idag har åkt pulka i den snön som är, gammalmamman överlevde en tur på pulka..till barnens glädje, så nu ska maten strax vara färdig i ugnen och kvällen framför tv efter att O lagt sig men T ville vara uppe med oss en stund och titta på Yohio eller Jojoiioo som O säger=) Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Jag ringer efter mello om du inte somnat då=) krama småttisar från mig och J puss

LinaPina sa...

Det gör inget älsklingen för jag är likadan..samma bloggstress:) minst fem inlägg om dagen...
Pyret får all min tid & han ger all tid till isa..& får igen det med pussar & kramar..ska nog få erik att göra detsamma..om det nu lyckas kramiz