lördag 15 februari 2014

Hemma

Bra är det borta men hemma är bäst kanske man kunde säga för idag ska vi inte åka någonstans alls ja gubben åker ju iväg en sväng men ungarna och jag stannar hemma och bjuder istället över vår kära granne med familj, ja hennes gubbe ska ju med min gubbe så det blir barn och fruntimmersdag för hela slanten.

Jag känner att jag faktiskt behöver sitta ner och prata lite om allt över en kopp te för när man jobbar heltid med hemmet ungar och allt så hinner man inte pusta ut ibland men idag ska vi hjälpas åt med maten disken.ungarna och bara umgås i största allmänhet, så jag säger suck! och sitter en stund framför spisen som knäpper och sprakar med min tekopp.
Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Snäll du var som ringde..sara isa hälsar..
& tur att vi har varann & synd att du jobbar i helgen men nästa helg så ses vi ju så då får vi slicka våra sår..kramiz